• Contrast
    • Layout
    • Font
  • Polski (PL)
  • English (UK)

logo2

  • Strona Główna
  • Instytut
    • Priorytety badawcze
    • O Instytucie
    • Dyrekcja
    • Rada Naukowa
    • Europejska Karta Naukowca
    • Ważne dokumenty / Procedury
    • Biblioteka
  • Nauka
    • Jednostki naukowe
    • Erasmus+
    • Doktoranci
    • Projekty
    • Publikacje naukowe
    • Patenty
    • Zadania Badawcze IMDiK PAN
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Aparatura naukowa
  • Usługi
    • Obrazowanie mikroskopowe
    • Rezonans magnetyczny MRI/MRS
    • Toksykologia
    • Zwierzętarnia - hodowla, hotelowanie, badania
    • Obrazowanie - mikroskopia elektronowa
    • Znak Jakości
  • Zwierzętarnia
    • Informacje ogólne
    • Zespół ds. Dobrostanu Zwierząt
  • Pracownicy
    • Poczta IMDiK
    • Informacje i dokumenty
    • Logo do pobrania
    • Konferencje, seminaria wykłady
  • Zamówienia publiczne
  • Praca
    • Aktualne oferty
    • Archiwum ofert
  • Kontakt
  • Szukaj
  • Ukraina
  • Strona Główna
  • Instytut
    • Priorytety badawcze
    • O Instytucie
    • Dyrekcja
    • Rada Naukowa
    • Europejska Karta Naukowca
    • Ważne dokumenty / Procedury
    • Biblioteka
  • Nauka
    • Jednostki naukowe
    • Erasmus+
    • Doktoranci
    • Projekty
    • Publikacje naukowe
    • Patenty
    • Zadania Badawcze IMDiK PAN
    • Nagrody i wyróżnienia
    • Aparatura naukowa
  • Usługi
    • Obrazowanie mikroskopowe
    • Rezonans magnetyczny MRI/MRS
    • Toksykologia
    • Zwierzętarnia - hodowla, hotelowanie, badania
    • Obrazowanie - mikroskopia elektronowa
    • Znak Jakości
  • Zwierzętarnia
    • Informacje ogólne
    • Zespół ds. Dobrostanu Zwierząt
  • Pracownicy
    • Poczta IMDiK
    • Informacje i dokumenty
    • Logo do pobrania
    • Konferencje, seminaria wykłady
  • Zamówienia publiczne
  • Praca
    • Aktualne oferty
    • Archiwum ofert
  • Kontakt
  • Szukaj
  • Ukraina
  • Jesteś tutaj:  
  • Start
  • Praca
  • Aktualne oferty
  • Aktualne oferty

Bez nazwy 1

loading...
Oferty Pracy
23.07.2025 asystent lub adiunkt* w Pracowni Molekularnych Podstaw Neurodegeneracji

Dyrektor

Instytutu Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej

im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk w Warszawie

ogłasza konkurs na stanowisko

asystenta lub adiunkta*

w Pracowni Molekularnych Podstaw Neurodegeneracji

Miasto: Warszawa

Stanowisko: asystent lub adiunkt*

Dyscyplina naukowa: nauki medyczne

Data ogłoszenia: 23.07.2025 r.

Termin składania ofert: 07.08.2025 r.

Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu: II połowa sierpnia 2025 r.

Przewidywany termin objęcia stanowiska: wrzesień 2025 r.

Strona Pracowni: Pracownia Molekularnych Podstaw Neurodegeneracji - IMDiK

Słowa kluczowe: neuropatologia, neurodegeneracja, choroba Huntingtona, choroba Parkinsona, ekscytotoksyczność, modele mysie, skrawki ostre, skrawki organotypowe, prążkowie, hipokamp, arginina, poliaminy, proteinopatia, biomarkery, RT-QuIC

*W zależności od oceny kwalifikacji kandydata/-tki Komisja Konkursowa może rekomendować zatrudnienie
na stanowisku asystenta lub adiunkta.


Obecna tematyka badawcza Pracowni Molekularnych Podstaw Neurodegeneracji:

• komórkowe i molekularne mechanizmy odpowiedzialne za patogenezę chorób ośrodkowego układu nerwowego (choroba Huntingtona, choroba Parkinsona, udar niedokrwienny);
• molekularne podstawy zróżnicowanej wrażliwości indywidualnych populacji neuronów na określone czynniki neurotoksyczne;
• metabolizm argininy w patologii prążkowia i hipokampa;
• szczególne właściwości regionu CA2 hipokampa;
• rola poliamin w regulacji mitochondrialnych przepływów wapnia w hipokampie;
• poszukiwanie nowych biomarkerów w chorobach neurodegeneracyjnych;
• wykorzystanie metod opartych na amplifikacji białek amyloidowych do poszukiwania nowych leków przeciw chorobom neurodegeneracyjnym.


Badania naukowe, w których kandydat/-tka miałby/miałaby uczestniczyć:

• zmiany aktywności, ekspresji i dystrybucji arginazy 2 oraz metabolizmu argininy w mysim modelu choroby Huntingtona;
• badania behawioralne i neuropatologiczne mysiego modelu choroby Huntingtona w warunkach ubytku arginazy 2;
• badania zmian w dystrybucji poliamin w hipokampie w warunkach ekscytotoksyczności i niedotlenienia
z użyciem sond bioortogonalnych i chemii click;
• optymalizacja i zastosowanie metody RT-QuIC do identyfikacji wczesnych biomarkerów neurodegeneracji i do poszukiwania nowych czynników farmakologicznych w terapii tauopatii i synukleinopatii.

Opis czynności w ramach stanowiska pracy:

• generowanie modeli doświadczalnych i pobieranie materiału biologicznego;
• prowadzenie badań in vivo;
• prowadzenie eksperymentów chemicznych, biochemicznych, histologicznych i mikroskopowych;
• wprowadzanie nowych technologii badawczych w celu podnoszenia jakości badań naukowych;
• aktywny udział w działalności naukowej Pracowni, Instytutu i środowiska naukowego;
• aktywne pozyskiwanie grantów badawczych poprzez przygotowywanie projektów zgodnie z wymogami instytucji finansującej;
• aktywny udział w realizacji projektów badawczych, zgodnie z wymogami instytucji finansującej;
• sporządzanie raportów z prowadzonych badań;
• analizowanie i prezentowanie uzyskanych danych;
• przygotowywanie manuskryptów i ich publikacja;
• przygotowywanie komunikatów konferencyjnych i reprezentowanie Instytutu na konferencjach naukowych;
• aktywny udział w seminariach, kursach i szkoleniach.


Wymagania konieczne dotyczące stanowiska asystenta:

• posiadanie tytułu magistra (lub równorzędnego) w zakresie nauk medycznych, biologicznych lub pokrewnych;
• doświadczenie w technikach biologii molekularnej, biochemii, histologii i mikroskopii (np. PCR, qPCR, western blot, pomiary fluorymetryczne/spektrofotometryczne, pomiary enzymatyczne, pomiary aktywności enzymów, histologiczne/immunohistochemiczne barwienie tkanek, mikroskopia w świetle widzialnym, mikroskopia konfokalna);
• doświadczenie w pracy z gryzoniami (posiadanie stosownych certyfikatów);
• doświadczenie w prowadzeniu hodowli tkankowych;
• samodzielność i dobra organizacja pracy;
• kreatywność, umiejętność pracy w zespole;
• wskazanie IMDiK PAN jako pierwszego miejsca pracy;
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.
Wymagania dodatkowe (mile widziane) dotyczące stanowiska asystenta:
• znajomość pracy ze zwierzęcymi modelami chorób neurodegeneracyjnych;
• praktyczna znajomość anatomii mózgu myszy i/lub szczura;
• umiejętność analizy i prezentacji uzyskanych wyników;
• znajomość metod statystycznych używanych w nauce;
• doświadczenie w przygotowywaniu projektów grantowych;
• udokumentowany udział w konferencjach;
• autorstwo/współautorstwo publikacji naukowych;
• umiejętność projektowania, organizacji i prowadzenia badań naukowych oraz stawiania hipotez badawczych.


Wymagania konieczne dotyczące stanowiska adiunkta:

• posiadanie co najmniej stopnia naukowego doktora w zakresie nauk medycznych, biologicznych lub pokrewnych;
• posiadanie co najmniej 2 oryginalnych publikacji naukowych w czasopismach naukowych z listy JCR,
w tym przynajmniej jednej, której kandydat/-ka jest autorem pierwszym, równorzędnym pierwszym lub korespondującym, opublikowanej po doktoracie, ale niezawierającej wyników doktoratu;
• doświadczenie w technikach biologii molekularnej i biochemii (np. PCR, qPCR, western blot, pomiary fluorymetryczne/spektrofotometryczne, pomiary enzymatyczne, pomiary aktywności enzymów, przygotowywanie próbek do analiz chromatograficznych/spektrometrii mas);
• doświadczenie w technikach histologicznych i mikroskopowych (histologiczne/immunohistochemiczne barwienie tkanek, mikroskopia w świetle widzialnym, mikroskopia konfokalna);
• doświadczenie w pracy z gryzoniami (posiadanie stosownych certyfikatów);
• doświadczenie w prowadzeniu hodowli tkankowych;
• praktyczna znajomość anatomii mózgu myszy i/lub szczura;
• umiejętność projektowania, organizacji i prowadzenia badań naukowych oraz stawiania hipotez badawczych;
• umiejętność analizy i prezentacji uzyskanych wyników, w tym danych wielkoskalowych
• doświadczenie w przygotowywaniu projektów grantowych;
• samodzielność i dobra organizacja pracy;
• kreatywność, umiejętność pracy w zespole;
• znajomość metod statystycznych używanych w nauce;
• wskazanie IMDiK PAN jako pierwszego miejsca pracy;
• udokumentowany czynny udział w międzynarodowych konferencjach i sympozjach;
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.


Wymagania dodatkowe (mile widziane) dotyczące stanowiska adiunkta:

• doświadczenie w pracy ze zwierzęcymi modelami chorób neurodegeneracyjnych;
• praktyczna znajomość technik mikroskopii w czasie rzeczywistym;
• umiejętność pracy ze skrawkami ostrymi;
• praktyczna znajomość technik identyfikacji białek amyloidowych;
• praktyczna znajomość metod wykorzystywanych do analiz neuropatologicznych.


Oferujemy:

• umowę o pracę (pełny etat);
• możliwość rozwoju naukowego i niezależność w prowadzeniu projektów, na które kandydat/-ka samodzielnie zdobył/-a finansowanie;
• udział w realizacji innych projektów;
• możliwość zagranicznych wyjazdów konferencyjnych i stażowych;
• dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego,;
• możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z np. ubezpieczenia grupowego, pakietu usług medycznych, karty Multisport;
• pracę w zgranym zespole, w miłej atmosferze.


Wykaz wymaganych dokumentów:

• list motywacyjny z informacjami o zainteresowaniach naukowych;
• życiorys zawierający informacje o wykształceniu, dorobku naukowym i dotychczasowych miejscach pracy;
• spis publikacji, a w przypadku kandydata/-tki na stanowisko adiunkta ze wskazaniem prac opublikowanych przed doktoratem i po doktoracie;
• kopia dyplomu potwierdzającego posiadanie wymaganego tytułu zawodowego lub stopnia naukowego;
• dokumenty potwierdzające spełnienie innych wymagań sprecyzowanych w ogłoszeniu o konkursie.


Składanie dokumentów:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie wymaganych dokumentów (format pdf), skierowanych do Dyrektora IMDiK PAN, na adres e-mail sekretariatu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w nieprzekraczalnym terminie do dnia 07.08.2025 r.

Prosimy o wpisanie numeru postępowania: SDI.111.4.2025.
Decyduje data wpływu dokumentów do IMDiK PAN - oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu: II połowa sierpnia 2025 r.
Przewidywany termin objęcia stanowiska: wrzesień 2025 r.
Konkurs prowadzony jest zgodnie z „Regulaminem zatrudniania na stanowiskach naukowych w IMDiK PAN”.


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:
 Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).
 W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.
 Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.
 Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.
 Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.
 Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
 Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.
 W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.
 Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Czytaj więcej
10.07.2025 Specjalista/Specjalistka ds. zakupów

Specjalista/Specjalistka ds. zakupów

Data ogłoszenia: 10 lipca 2025 r.
Termin składania ofert: 20 lipca 2025 r.
Termin rozpoczęcia pracy: sierpień 2025 r.
Numer postępowania: ZT.110.2.2025

Do zadań ww. osoby będzie należało m. in.:
• Prowadzenie postępowań zakupowych realizowanych przez Dział Zaopatrzenia, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi
• Tworzenie i prowadzenie rejestru zakupów
• Gromadzenie ofert, ich analiza oraz ocena dostawców pod kątem jakości, ceny i terminowości
• Przygotowywanie pełnej dokumentacji związanej z procesem zakupowym
• Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
• Współpraca z komórkami organizacyjnymi Instytutu w zakresie zakupu towarów i usług
• Opracowywanie analiz, zestawień, sprawozdań i raportów dla przełożonych oraz Dyrekcji
• Koordynacja i organizacja działań związanych z zaopatrzeniem Instytutu w sprzęt, odczynniki, materiały biurowe oraz materiały zużywalne, z uwzględnieniem planowania zakupów zgodnie z Regulaminem Zamówień Publicznych
• Realizacja oraz monitorowanie planów zakupowych
• Organizacja transportu i nadzór nad prawidłową eksploatacją środków transportowych
• Obsługa procesów zamówień zakupowych w systemie finansowym
• Prowadzenie magazynu oraz nadzór nad gospodarką magazynową Instytutu

Wymagania:
• Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu procesów zakupowych
• Doświadczenie we współpracy z dostawcami zewnętrznymi, w zakresie negocjacji, podpisywania umów, itp.
• Swobodne korzystanie z programów: MS office, zwłaszcza Excel, Outlook, aplikacje zakupowe
• Samodyscyplina i dobra organizacja pracy
• Umiejętność szybkiego działania, logicznie i z nastawieniem na cel
• Mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferujemy:
• Zatrudnienie na umowę o pracę (pełny etat) na czas określony z możliwością przedłużenia
• Stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia, dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego
• Zatrudnienie w prestiżowym Instytucie PAN
• Dodatki do wynagrodzenia m.in. dodatek stażowy,
• Pracę w otwartym i chętnie dzielącym się wiedzą Zespole
• współfinansowane ubezpieczenie medyczne,
• możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego

 

Składanie dokumentów
Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie podpisanych przez kandydata/kandydatkę dokumentów (format .pdf): podanie/list motywacyjny, CV i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań sprecyzowanych w ogłoszeniu (opcjonalnie).

Termin składania dokumentów: 20 lipca 2025 r.
Numer postępowania: ZT.110.2.2025
Przewidywany termin objęcia stanowiska: sierpień 2025 r.
Dokumenty należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Decyduje data wpływu dokumentów. Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.


Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:
• Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).
• W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. przesyłając list na adres IMDiK PAN.
• Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.
• Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.
• Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.
• Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
• Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.
• W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.
• Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Czytaj więcej
02.07.2025 Specjalista/Specjalistka w Zakładzie Immunologii

Specjalista/Specjalistka w Zakładzie Immunologii

 

Termin składania ofert: 13.07.2025 r.

Numer postępowania: ZI.110.3.2025 r.

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: sierpień 2025 r.

Link do strony Pracowni Immunologii: https://www.imdik.pan.pl/pl/pracownie-badawcze/1289-pracownia-immunologii

 

Opis pracy:

Poszukujemy pracownika do zespołu, którego głównym celem jest realizacja projektu  badającego regulację przeciwnowotworowej odpowiedzi układu odpornościowego. Do zadań osoby zatrudnionej będzie należeć planowanie, wykonywanie doświadczeń, przygotowanie materiału biologicznego do eksperymentów, raportowanie wyników i analiza danych.

 

Wymagania:

  • wykształcenie: preferowane wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia (licencjat) na kierunku biologia, biotechnologia, farmacja, medycyna lub pokrewne
  • doświadczenie praktyczne (co najmniej rok) w pracy laboratoryjnej w zakresie biologii molekularnej i komórkowej
  • doświadczenie w technikach badawczych: cytometria przepływowa, hodowle linii komórkowych, metody biologii molekularnej (klonowanie, PCR, Real Time PCR), testy cytotoksyczne
  • sumienność, dokładność, bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w dużym, interdyscyplinarnym zespole
  • umiejętność prezentowania wyników badań
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość pakietu Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Word i MS Excel

 

Oferujemy:

  • Możliwość pracy w inspirującym i innowacyjnym środowisku badawczym
  • Zatrudnienie na umowę o pracę (w wymiarze 0.5 etatu) na czas określony do 31.12.2025
  • Pakiet benefitów, tj. karta Multisport – Plus, dofinansowanie nauki języków;
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie oraz medycznego na preferencyjnych warunkach

 

Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny z uzasadnieniem zainteresowania i opisem doświadczenia zawodowego
  • Curriculum Vitae kandydata
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające zdanie: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Warszawski Uniwersytet Medyczny danych osobowych zawartych w moim CV i innych dokumentach dołączonych do CV, dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko technika laboratoryjnego”, zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych.

 

Forma i termin składania ofert:

Prosimy o przesłanie aplikacji na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 13.07.2025r.

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: sierpień 2025 r..

Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.

 

 

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).
- W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.
- Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.
- Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do trzech miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.
- W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Czytaj więcej
26.06.2025 Specjalista / Specjalistka ds. Zamówień Publicznych

Specjalista / Specjalistka ds. Zamówień Publicznych

 

Data ogłoszenia: 26 czerwca 2025 r.
Termin składania ofert: 26 lipca 2025 r.
Termin rozpoczęcia pracy: sierpień 2025 rok
Numer postępowania: ZP.110.2.202

 

Do zadań ww. osoby będzie należało m. in.:
• realizacja obowiązków wynikających z Ustawy PZP oraz procedur wewnętrznych IMDiK PAN
• przygotowanie i przeprowadzenie zgodnie z procedurami zakupów Instytutu dokonywanych na mocy Ustawy o zamówieniach publicznych oraz nadzór nad zgodnością procedur zakupu z Ustawą (przygotowanie i opracowanie od strony formalnej wszystkich dokumentów niezbędnych do realizacji zamówień – procedur przetargowych, zamówień)
• nadzór nad funkcjonowaniem Regulaminu zakupów i archiwizacji wniosków o zakup
• weryfikacja składanych wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym sprawdzanie kompletności dokumentów określających przedmiot zamówienia publicznego dostarczonych przez komórki organizacyjne w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
• opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przygotowywanych postępowań przetargowych
• wykonywanie innych czynności, koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o zamówienie publiczne, zleconych przez przełożonych
• sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą PZP i obowiązującymi przepisami prawa
• aktualizowanie informacji publikowanych w Biuletynie Informacji Publicznej dotyczących zamówień publicznych
• prowadzenie dokumentacji zrealizowanych zamówień publicznych (archiwizacja dokumentacji postępowań) zgodnie z obowiązującymi przepisami, wytycznymi i regulacjami wewnętrznymi jednostki
• bieżąca współpraca z radcą prawnym w zakresie związanym z obszarem zamówień publicznych

Wymagania:
• wykształcenie wyższe
• minimum 4-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego
• praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych wraz z zapisami nowej ustawy i powiązanych aktów, procedur przetargowych i przepisów branżowych oraz Kodeksu Cywilnego
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (przetargi międzynarodowe)
• samodzielność w działaniu
• umiejętność planowania i analitycznego myślenia
• doskonała organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością
• odpowiedzialność za wykonanie powierzonych zadań, terminowość, rzetelność, sumienność, systematyczność, inicjatywa i zaangażowanie
• bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office
• doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych


Oferujemy:

• zatrudnienie na umowę o pracę (pełny etat) na czas określony z możliwością przedłużenia
• stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia, dodatkowe wsparcie z funduszu socjalnego
• zatrudnienie w prestiżowym Instytucie PAN
• dodatki do wynagrodzenia m.in. dodatek stażowy,
• możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
• pracę w otwartym i chętnie dzielącym się wiedzą Zespole
• pakiet benefitów, tj. karta Multisport – Plus
• możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego


Składanie dokumentów

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie podpisanych przez kandydata/kandydatkę dokumentów (format .pdf): podanie/list motywacyjny, CV i inne dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań sprecyzowanych w ogłoszeniu (opcjonalnie).

Termin składania dokumentów: 26 lipca 2025 r.
Numer postępowania: ZP.110.2.2025
Przewidywany termin objęcia stanowiska: sierpień 2025 rok
Dokumenty należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:
• Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).
• W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. przesyłając list na adres IMDiK PAN.
• Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.
• Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.
• Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.
• Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
• Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.
• W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.
• Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Czytaj więcej
Lista artykułów w kategorii Aktualne oferty
Tytuł
asystent lub adiunkt* w Pracowni Molekularnych Podstaw Neurodegeneracji
Specjalista/Specjalistka ds. zakupów
Specjalista/Specjalistka w Zakładzie Immunologii
Specjalista / Specjalistka ds. Zamówień Publicznych

POWER logotypy EFS RP NAWA UE PL

Dane Kontaktowe

Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk
02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5

Menu Prawne

  • Polityka Prywatności
  • Deklaracja Dostępności
  • Informacja dla sygnalistów
logo bip

2021 IMDiK PAN © Wszystkie Prawa Zastrzeżone

  • Strona Archiwalna
  • Mapa Strony
Back to top
  • Flaga UE
Zamknij

W celu zapewnienia wyższej jakości usług, ta strona używa cookies. Dowiedz się, jak używamy cookies i jak można zmienić swoje ustawienia.


Dowiedz się więcej