Specjalista / Specjalistka ds. Zapewnienia jakości (QA) w wytwórni ATMP

Wytwórnia Produktów Leczniczych / Bank Tkanek i Komórek w Platformie Badań Translacyjnych

 

Miejsce pracy: Warszawa

Termin składania ofert: 6.09.2025 r. 

Numer postępowania: BTK-PBT.110.1.2025

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: wrzesień/październik 2025

 

Pszukujemy osoby do pracy na stanowisku Personel ds. Zapewnienia Jakości (QA) w Wytwórni Produktów Leczniczych Terapii Zaawansowanej (ATMP), zajmującej się opracowywaniem i wytwarzaniem produktów opartych na mezenchymalnych komórkach macierzystych/stromalnych i ich pochodnych.

 

Zakres obowiązków:

  • udział w tworzeniu, wdrażaniu i nadzorze nad systemem jakości zgodnym z wymogami GMP dla produktów ATMP
  • pprzygotowywanie, przegląd i aktualizacja dokumentacji jakościowej, w tym procedur (SOP), instrukcji, specyfikacji, rejestrów i raportów
  • wsparcie w prowadzeniu kwalifikacji i walidacji (urządzeń, pomieszczeń, procesów)
  • udział w zarządzaniu odchyleniami, reklamacjami, zmianami, CAPA i audytami wewnętrznymi
  • nadzór nad dokumentacją wsadową i produkcyjną pod względem jakościowym
  • współpraca z personelem wytwarzającym, kontrolą jakości, Osobą Wykwalifikowaną i działem badawczym
  • przygotowywanie raportów jakościowych, udział w inspekcjach i audytach zewnętrznych
  • wsparcie w szkoleniach z zakresu GMP i jakości

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: biotechnologia, biologia, farmacja, analityka medyczna lub pokrewne)
  • umiejętność wykonywania badań kontroli jakości produktów komórkowych (m.in. badanie jałowości, endotoksyn, prowadzenie hodowli komórek) oraz innych badań biologicznych będzie dodatkowym atutem
  • znajomość podstaw dokumentacji jakościowej oraz procedur GMP
  • znajomość metod Farmakopealnych
  • doświadczenie w prowadzeniu hodowli komórek adherentnych
  • doświadczenie w pracy z dokumentacją farmaceutycznego systemu zapewnienia jakości
  • umiejętność pracy zespołowej, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność
  • gotowość do pracy na miejscu, z możliwością częściowej pracy hybrydowej (np. przy opracowywaniu dokumentacji)

 

 

Oferujemy:

  • pracę w nowoczesnej, rozwijającej się Wytwórni ATMP w strukturach IMDiK PAN
  • możliwość rozwoju zawodowego w unikalnym i interdyscyplinarnym środowisku naukowo-produkcyjnym
  • regularne kursy doskonalące
  • elastyczny wymiar czasu pracy (pełen etat lub część etatu)
  • możliwość pracy zdalnej przy realizacji wybranych zadań administracyjno-dokumentacyjnych
  • pracę w przyjaznym gronie, na zasadach wzajemnej współpracy
  • dwuskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy (w zależności od posiadanego stażu pracy)
  • pakiet benefitów, tj. dofinansowanie do karty Multisport – Plus, współfinansowane ubezpieczenie medyczne oraz możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z ubezpieczenia grupowego
  • pakiet świadczeń z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych

 

Składanie dokumentów:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz krótkiego listu motywacyjnego na adresTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 06.09.2025 r., w tytule wiadomości prosimy wpisać: „Aplikacja – Personel ds. Zapewnienia Jakości (QA) – IMDiK PAN” wraz z numerem postępowania: BTK-PBT.110.1.2025

Termin składania ofert: 6.09.2025 r.

Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: wrzesień/październik 2025

Prosimy o wpisanie numeru postępowania: BTK-PBT.110.1.2025

Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 5600 PLN + dodatek stażowy wysokość zależy od stażu pracy oraz dodatek szkodliwy brutto 144 PLN


Zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne tylko wybranych kandydatów. Dokumenty przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Liczy się data wpływu dokumentów.

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej zwanym RODO, informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Instytut Medycyny Doświadczalnej i Klinicznej im. Mirosława Mossakowskiego Polskiej Akademii Nauk, 02-106 Warszawa, ul. A. Pawińskiego 5 (zwany dalej IMDiK PAN).
- W IMDiK PAN wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przesyłając list na adres IMDiK PAN.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przez IMDiK PAN postępowania rekrutacyjnego/konkursu na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, zakończonego ewentualnym zawarciem umowy.
- Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązku prawnego administratora, o którym mowa w art. 22' Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Pozostałe dane będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), rozumianej jako przesłanie zgłoszenia rekrutacyjnego/konkursowego do IMDiK PAN, a ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji/konkursie. Jeżeli nie chce Pani/Pan, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o nieumieszczanie ich w dokumentach.
- Zgłaszając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na to, że w przypadku wygrania rekrutacji/konkursu Pani/Pana imię i nazwisko wraz z informacją o rekomendacji do zatrudnienia zostanie zamieszczone na stronie internetowej IMDiK PAN.
- Zgłoszenia kandydatów niewybranych w danej rekrutacji/konkursie zawierające dane osobowe, będą przetwarzane maksymalnie do miesiąca od zakończenia procesu rekrutacji, a następnie zostaną usunięte.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty świadczące obsługę administracyjno-organizacyjną oraz podmioty uprawnione.
- W granicach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania a także prawo do złożenia oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, jak również na przetwarzanie danych, które administrator przetwarza na podstawie innych przepisów.
- Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).